onsdag 14 november 2012

Början

Mitt mål med viktminskningen är att få bort fett från mage och bröst. Mitt första mål är 1/12-12 då jag ska på sittning. Tills dess ska jag äta minimalt med kalorier och försöka gå promenader varje dag. Jag började i måndags, 12/11-12.

 Måndag frukost:
1 kokt ägg

Måndag lunch:
1 bit kyckling
Några kokta broccolihuvuden
Lite grädde som sås tillsammans med kyklingens marinad (soya, söt-sur-sås, rosmarin)

Måndag middag:
1 bit kyckling
3 medelsmå tomater
Bladspenat

Måndag kvällsmat:
mandlar
1 skiva vitt bröd med smör



Tisdag frukost:
1 skiva vitt bröd med
1 stekt ägg och smör

Tisdag lunch:
1 bit kyckling
Kokt broccoli lite grädde

Tisdag middag:
1 bit kyckling stekt zuccini
Riven parmesan
Rå broccoli

Tisdag kvällsmat
En tugga stekt kött (sambon lagade mat)
Lite keso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar